Sider

søndag 12. februar 2012

Oppsummering; sy-livet før bloggen blanda seg inn!

Mitt aller første blogginnlegg, tenkte eg skulle vere ei slags oppsummering av tidlegare arbeid.
Så her vil eg legge inn bilde av kjolar eg har sydd det siste året!
Eg må berre finne ut korleis eg skal gjere det!!!!

Eg har jo sydd i mange år, men med variabel intensitet! Litt mindre i småbarnsperioden og noko meir no!
Det aller første eg vil vise fram er dei første kjolane eg sydde i elastisk stoff. Dei er sydd etter eit mønster eg laga etter å ha sett ein kjole på tv'en eg likte godt!

Første prøvekjole; først uten brune detaljer, men fann ut at den trengte litt ekstra her og der!





Dette gjekk så bra og var så kjekt at det blei fleire av samme mønster; litt meir detaljer etterkvert!
Min stil begynner å ta form; kjennemerke; liten detalj i nakken!

 Hjertekjole; tenkte eg skulle stå over hjertedekor men det var ikkje mulig; påvirkningskrafta er stor!




3 kommentarer:

  1. Fine kjoler! Likte særlig godt den nederste :D Hvilket stoff og mønster er det?

    Og gratulerer med blogg! Legger meg til her :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar!
      Dei fleste kjolane eg syr er sydd etter eget mønster. Her i polarfleece fra S&S.

      Slett
  2. Så fine kjoler! Jeg er både inspirert og imponert :-)

    Anikken

    SvarSlett