Sider

mandag 17. september 2012

Kjole; Mappverk!

Oppdaga at eg hadde gløymt å blogge denne kjolen!
Forelska meg i ein kjole eg såg i reklame for den nye Mappstorebutikken i Oslo
Den er ikkje i salg her i distriktet så da er det berre å sette i gang sjølv!
Piratkopiering er vel ikkje heilt lovlig men dokke sladrer vel ikkje!!
Sydd i velour fra Masker&Sting, jersey, blondestoff og ribb i fra S&S, resten fra skuffene på loftet. Mønster med utgangspunkt i mitt eige grunnmønster.



 Detaljer:
 


Heklet blomst foran og bak. Til skrifta har eg brukt brodergarn i snorfoten på symaskina og siksa over tråden, kjekt!

Den lille fuglen har ikkje fått fast plass enda; er usikker på om den egentlig passer der. Føler det kanskje blei vel mykje stæsj.?

 
Rullekantopplegg er både fint og utruleg effektivt



1 kommentar:

  1. Eg har ein kjole som ser nesten heilt lik ut! Bare min e kjøpt på butikk ;)
    Solstråle81

    SvarSlett