Sider

søndag 2. november 2014

Kjole S&S 23060

Denne kjolen blei ferdig for ei tid tilbake, men sidan fotografen min har flytta heimafra så blir det sjeldnere eg får tatt bilder.
Kjolen er 100% S&S-produkt. Eg har brukt mønster nr 23060, og for første gang er eg fornøyd med eit mønster fra S&S! Einaste endringa eg har gjort er forlenging av ermer og ringa litt meir ut i halsåpninga. Stoffet er Jacquard sort med blå stripet av 84% Polyester,15% Rayon og 1% Spandex, nydelig stoff som eg håper held seg fint i bruk. Syntest kjolen blei i enklaste laget så eg pynta med nokre knapper til slutt!






1 kommentar:

  1. Hei Elin,
    Liker blogen din og titter innom ganske ofte. I det siste 2 innlegget vises det bare firekanter, ellers andre bilder ses normalt. Har du mulighet til å laste opp de siste bilde på nytt? MVH Milla

    SvarSlett