Sider

lørdag 20. april 2013

Linkjole med sommerfugler

Kjole igjen, det blir eg aldri lei av å sy! 
Denne gangen har eg sydd ein linkjole i klar blå lin/viscose fra S&S. Mønsteret er avteikna etter ein kjole dama hadde fra før, og som ho likte svært godt, så får eg håpe ho liker denne og! Snittet er empireforma og er delt på både fram og bakstykke under bryst.  Kjolen er pynta med broderte sommerfugler i grønt,mørkeblått og lyseblått, kvite og lysblå kroklisser og grønne knapper.
Held på å lære meg photoshop, så derfor desse eksperimentelle bilda. Datra stiller velvillig opp som modell sjølv om kjolen er litt for stor til ho.


Nakkepynt høyrer med!

Broderia er lasta ned fra EmbroideryDK

Kjolen er avtatt under brysta.

6 kommentarer:

  1. For en flott kjole.
    Helt etter min smak.
    Så flotte broderier også. Regner med att mottakeren blir strålende fornøyd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kommentar på bloggen!

      Slett
  2. Nydelig kjole. Så mange fine detaljer og fint snitt.
    Ellen :)

    SvarSlett
  3. Takk for kommentaar på bloggen!

    SvarSlett