Sider

lørdag 1. mars 2014

Kjole

Kjole: Onion 2046
Var på utkikk etter ein kjole med prinsessefasong og fant dette mønsteret fra Onion som virka ganske interessant. 

Har gjort ein del forandringer: 
  • Oppdaga ganske fort at ermane på mønsteret er svært smale og utvida derfor fleire centimeter på overarmsvidda. Synst eg tok godt i, men det var likevel ikkje nok,så eg satte inn ein liten kile i krysset mellom erme og sidesøm. Dersom eg skal bruke mønsteret fleire ganger, vil eg senke ermutringinga i tillegg til å utvide sjølve ermet.
  • Eg har gjort skjørtet smalere, fordi mottaker ønska seg ein ganske smal kjole. Denne reduksjonen har eg tatt på prinsessesaumen; 1.5cm nederst på alle fire plassane og skrådd ut i null opp mot hoftevidde. Kjolen er dermed ca 12cm smalere nede enn orginalmønsteret.
  • V-hals, fordi mottaker ville ha det! Enkel v-hals med belegg.
  • Kjolen er noen cm sidere enn mønsteret
Kjolen er sydd i Novella fra Kreativ som beskriver stoffet slik;
32% Viscose 62 % Polyester 6 % Elastin
Vaskes 30 grader
Brukes til : Kjole, skjørt, bukse m.m.
Deilig stoff som gir en kvalitetsfølese.

Trenger ikke fores.





Halsbelegget festa eg i saumane og med litt vliesofix midt foran


Her ser ein kor fint saumane føyer seg over skulder/brystpartiet

Kile under arma; utvider dermed ermholet!
Hadde opprinnelig ein plan om å legge opp både ermer og kjole for hand. Eg fekk det ikkje til fint, stinga viste gjennom uansett korleis eg sydde; så dermed blei det med symaskin, ikkje så lekkert men........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar