Sider

mandag 28. april 2014

Kjole; after bicycling!

Med utgangspunkt i restane av Hilco Fietsen; eit nydelig og fargerikt viscosejerseystoff  vil eg sy ein vår og sommerkjole!
Og sidan eg er inne i ein rosa periode blei det matcha med rosa velour og raude kantband. Denne gangen har eg brukt coveren med kantbandapparat for første gang på voksenplagg.  Eg trur eg kjem til å sy halskant som før, synest det er likeså fint!
Mønsteret er mitt gode gamle, som eg har sydd eit ukjendt antal kjoler av før! Og da må eg sjølvsagt pynte litt ekstra bak i nakken; ein sykkel denne gangen!


Lommer i sida!

Varemerke!

1 kommentar:

  1. Fin kjole og artig sykkel-logo! Apropos sykling, skal til Balatonsjøen, Ungaren i neste veke og sykle, har sydd skjørt og tunika (den blei misslukka) til after-bicycling-bruk:) Er imponer over syferdighetene dine, skulle gjerne hatt eit kurs!
    Helsing elin k f

    SvarSlett