Sider

onsdag 16. juli 2014

Dameteskjorte


Dette deilige stoffet har eg sydd ein langerma topp av tidlegare, så no når eg ville prøve eit nytt mønster var stoffet igjen førstevalget! Og det beste av alt; eg har igjen nok stoff til ein singlet også!! Ganske einspora i stilen!!!!
Stoffet er bomullsjersey og er kjøpt av Textart (trur eg), som desverre ikkje har nettbutikk lenger.
Mønsteret er fra Ottobre 2/2014 mod. 3: Solid Green jerseybluse.
Eg har runda av kanten nederst og forlenga ermet ca 3cm, ellers har eg følgt mønsteret.


Litt pynt i nakken!

Her har eg sydd rynker på ein ny måte; klipte til strikk i tilpassa lengde, strekte den ut og sydde fast innafor det partiet som skulle rynkast saman. Egentlig ein ganske grei måte å få rynkene jamt fordelt!
Til kantinga i V-halsen har eg brukt covermaskina.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar