Sider

mandag 27. februar 2012

Kjole med sommerfugler

Enda ein kjole! 
Eg blir aldri lei av å sy kjoler, det dukker stadig opp nye ideer som må prøvast ut. 
Heldigvis har eg fleire som liker å gå i kjole, så eg blir av med dei etterkvart!
Denne gangen var det ein ide om ein spennande stoffkombinasjon som plutselig dukka opp i det eg pakka opp siste ordre fra S&S.
Mønstra jersey fra S&S, velour fra Textart. Mønster med utgangspunkt i mitt eige kjolegrunnmønster.
Broderi fra EmbroideryDK; ei utømmeleg kjelde!
Sigrid er modell; kjolen er for stor men viser likevel ganske bra!



Denne gangen med heilt enkel strikkavslutning på ermet
Broderidetalj i nakken


Broderidetalj nede midt bak

2 kommentarer:

  1. Så fin den ble.
    Nydelig broderi også.
    Nå har jeg fått meldt meg inn på EmbroderyDk.
    Skal bli spennende å se om jeg klarer å laste ned og få det over på maskina.
    Mange fine broderi der ivertfall, så takker for tipset:)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar!
    ang broderi, så var prosesen med nedlasting og overføring ganske enkel når eg først skjønte kva eg gjor feil! Eg lasta ned for mykje i gangen, der er nemlig plass til mykje meir på brikka enn i symaskina. Dvs er brikka fylt meir enn det er plass til i symaskinhjerna så får du det ikkje fram på symaskindisplayet. Ikkje så godt forklart, men lykke til!

    SvarSlett