Sider

mandag 13. februar 2012

Vinterkjole i Vinterfrottè

Har endelig sydd meir av den deilige vinterfrottèen eg kjøpte av Kreativ.
Denne gangen er det ei venninne som har bestillt seg kjole; ho har valgt ut stoffet, ellers står eg fritt til korleis den skal bli! Kjekt med frie tøyler!!
Mønster er mitt eget; denne gangen med spiss hette.
Broderia har eg lasta ned fra EmbroderyDK; der betaler ein 6$ i månaden, og har dermed tilgang til tusenvis av flotte broderi og det kjem nye kvar veke.
Dattra mi er modell; kjolen er litt stor over bringa men ellers ganske passelig!
På bringa har eg brodert ein snøkrystall i kvitt og blått
Bake på hetta er der ein enkel snøkrystall

Detaljbilde av broderi på skjørtedelen; Bildet viser korleis broderiet går over sidesaumen og bakover! Sitatet er henta fra den offisielle VM-sangen "Vinter og sne" under ski-VM i 1966.

2 kommentarer:

  1. Grattulerer med blogg.
    Den kjolen er kjempefin:)
    Og der ble jeg din første følger:)
    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett